Prijavi se

Kontrola pristupa - evidencija radnog vremena


Sistem za kontrolu pristupa omogućava Vama i Vašim zaposlenima da vremenski i prostorno ograničite pristup određenim tzv. “osetljivim” delovima kompanije, a pritom da se evidentira njihova prisutnost i vreme boravka u tim delovima. Sa ovim sistemom povećavate bezbednost unutar kompanije, vršite prevenciju incidenata i dobijate veću kontrolu zaposlenih. Ukoliko Vam nisu potrebni izveštaji o ulascima i izlascima iz objekta, i želite nešto jednostavnije, samostalni čitači kartica su idealno rešenje. Samostalni čitač kartica radi bez pratećeg softvera – standalone, i pravi su izbor za zgrade i stambene objekte gde nije potrebna evidencija ulaska/izlaska. Čitači za identifikaciju uglavnom koriste RFID kartice i ID tagove, a mogu da budu i sa tastaturom koja služi kao dodatna mera sigurnosti ili jednostavno kao alternativa ukoliko dođe do gubitka kartice ili taga.

Loading